• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Collector Betalkoll för Android finns nu att hämta.

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Grodan 1 vet du vilken kreditgräns du har? Undrar eftersom de inte ville svara utan det fick jag veta när jag lade in fakturor. Tycker du tjänsten funkar bra och brukar du delbetala eller betalar du hela skulden varje månad?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Hade för mig att den där samlingsfakturan kommer hem per post.
Eller att nåt annat skickas hem via post?
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Asså kanske faktura skickas hem via post om man inte väljer att delbetala?
För du kanske inte delbetalar?
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Grodan 1 vet du vilken kreditgräns du har? Undrar eftersom de inte ville svara utan det fick jag veta när jag lade in fakturor. Tycker du tjänsten funkar bra och brukar du delbetala eller betalar du hela skulden varje månad?
Jag har 4000 kr. Jag har delbetalat varje månad. Man loggar in på betalkoll, väljer vad man vill betala, kopierats ocr mm i den bank man betalar räkningar med. Jag har aldrig fått faktura hem..
 

Oyster

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 347
Blev medlem
9 Mars 2013
Meddelanden
1 201
Mottagna reaktioner
116
Poäng
347
Jag har 4000 kr. Jag har delbetalat varje månad. Man loggar in på betalkoll, väljer vad man vill betala, kopierats ocr mm i den bank man betalar räkningar med. Jag har aldrig fått faktura hem..

Fick idag svar från deras kundservice att man får fakturan från dem via appen pch om man betalar den så får man inget via post men väljer man att delbetala den så får man den sen via post
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Oyster har du tänkt att använda tjänsten?
 

Grodan1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 397
Blev medlem
28 Oktober 2014
Meddelanden
1 268
Mottagna reaktioner
196
Poäng
397
Fick idag svar från deras kundservice att man får fakturan från dem via appen pch om man betalar den så får man inget via post men väljer man att delbetala den så får man den sen via post
Jag har aldrig fått den via post. Och jag har valt att delbetala.
 

Rembrandt

Kunnig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
2 Juli 2014
Meddelanden
269
Mottagna reaktioner
79
Poäng
227
Ha
Fick idag svar från deras kundservice att man får fakturan från dem via appen pch om man betalar den så får man inget via post men väljer man att delbetala den så får man den sen via post
Jag har delbetalat i 6 månader, inte fått ett papper från dem, och då har jag även varit sen två gånger. Det enda som hände var att jag fick 60 SEK adderat till räkningen i appen.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Ni som har Betalkoll är ni nöjda med appen och dess funktioner, lägger ni in fakturorna som pdf eller fotar ni?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp